Een van onze doelen voor 2024 is om online beter zichtbaar te zijn en gevonden te worden. Daarnaast streven we ernaar de gebruiksvriendelijkheid van onze website voor onze klanten te verbeteren. We timmeren daarom hard aan de weg om onze digitale social media, Google-vindbaarheid en website op te krikken. Hoe we dat doen, vertellen we je in deze blog.
Hoe timmert Groothandel De Kreij online aan de weg?
Vorig jaar sloot Huig niet alleen de handen inéén met Flakkeeënaar Femke Meijboom voor de social media, maar hij startte ook samenwerkingen met online marketingbureau Brandmerck en Jouw Marketingcoach uit Stellendam. Samen met Thijs van Brandmerck werken we aan onze zoekmachineoptimalisatie. Dankzij hun kennis kan ons bedrijf beter worden gevonden in Google, maar we kunnen er ook in adverteren. Dat nemen zij ons uit handen.
Jeffrey van Jouw Marketingcoach helpt ons om een betere marketingstrategie uit te oefenen en de marketing beter te organiseren. Hij houdt de lijntjes strak, zorgt voor een overkoepelend beeld in de woordvoering en ondersteunt daarmee ook Femke, die nog altijd onze social media verzorgt.
Hoe gaat het met de online marketing en SEO na drie maanden?
Nu zijn we enkele maanden verder en is het wel leuk om daarin een update te geven. Alle blogs die verschijnen worden door Femke geschreven. Zij heeft dit jaar al zes blogs voor ons geschreven en vorig jaar nog meer. Zo komen er ook wekelijks twee tot drie social media berichten online op onze Instagram en Facebook. Wist je dat we maandelijks een winactie organiseren?
Thijs werkt samen met Jeffrey aan de optimalisatie van de website van De Kreij, maar ook aan de andere websites wordt flink gewerkt, zoals die van KreijKoffie. Het doel is dat deze sneller opvalt wanneer je googelt naar koffie. Dat is een simpele verwoording, maar er zit zoveel meer technisch werk achter. Dat doet hij overigens niet alleen voor onze eigen koffieboon, maar ook voor alle koffiemachines die we aanbieden voor onze klanten. Zowel bij De Kreij als Kreijkoffie is al een flinke toename in het aantal bezoekers.
Jeffrey is daarnaast aan de slag gegaan met het onderzoeken van de huidige social media kanalen, hoe alle afdelingen onderling werken en hoe hij het allerbeste een marketingstrategie voor Groothandel De Kreij kan opstellen. Alle kleine beetjes helpen om online beter zichtbaar te zijn, maar een marketingstrategie draagt de rest.
Service met hoofdletter S bij Groothandel De Kreij
Bij Groothandel de Kreij vinden we het belangrijk dat onze klanten alles dat ze nodig hebben op één plek kunnen vinden. Daarom bestaat ons assortiment niet alleen uit food, maar ook uit non-food zoals papierwaren, bordjes, bestek en schoonmaakproducten. Wij zijn dé groothandel in de horeca die levert wat jij nodig hebt.
We leveren vanuit ons eigen pand in middelharnis. Daar hebben we ons kantoor, maar ook onze showroom, waar we je kunnen adviseren en de beste service kunnen bieden. Onze specialiteit? Persoonlijk contact, kleine aantallen, eenvoudige bestelwijze, eigen vervoer en ten allen tijden service met een hoofdletter S.
Geïnteresseerd in het aanbod van Groothandel De Kreij? Neem contact op via info@dekreij.nl of via 0187-48 26 90, dan helpen wij je zo snel mogelijk op weg.